Wycieczka integracyjna klasy 1 E – 26-27.09.2019

Dniach 26-27 września klasa 1 E wyruszyła na wycieczkę integracyjną w polskie Tatry. Pierwszego dnia w dobrych humorach wyruszyliśmy na pieszą wędrówkę. Pod okiem pani przewodnik, z zakopiańskich Kuźnic rozpoczęła się nasza trasa. Po długiej wędrówce dotarliśmy do Polany Kalatówki, gdzie znajduję się specyficzny jak na nasze góry, hotel górski w stylu tyrolskim. Po krótkim odpoczynku ruszyliśmy dalej i po chwili doszliśmy do Hali Kondratowej, gdzie naszym oczom ukazało się najmniejsze tatrzańskie schronisko. Zadowoleni z siebie zeszliśmy na dół i udaliśmy się do naszego ośrodka, znajdującego się w Murzasichle. Następnie urządziliśmy sobie pieczenie kiełbasek oraz sesje zdjęciową na tle majestatycznych szczytów Kasprowego Wierchu oraz Giewontu. Wieczór zakończyliśmy wspólną grą w mafię, karty a także kibicując biało-czerwonym w meczu ze Słowenią na mistrzostwach Europy w siatkówkę.

Rankiem następnego dnia, wypoczęci rywalizowaliśmy w dwa ognie a także w przeciąganie liny. Na zakończenie wycieczki klasa udała się na pobliski punkt widokowy z którego mogliśmy mieliśmy cudowny widok na góry. Podróż powrotna, jak przystało na klasę artystyczną była śpiewająca.